09125830821

پشتیبانی24/7

عیب یابی : تلویزیون روی استندبای گیر کرده است

با یک ویدئوی عیب یابی دیگر با شما هستیم

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده میکنید چراغ استندبای جلوی تلویزیون روشن است اما تلویزیون نه از طریق ریموت و نه از طریق دکمهای روی خود آن روشن نمیشود و به اصطلاح تلویزیون روی استندبای گیر کرده است.در اکثر موارد این ایراد مربوط به خرابی برد مین تلویزیون میباشد.با توجه به برند تلویزیون خرابی برد مین در این حالت میتواند متفاوت باشد بعبارت دیگر در بعضی مواقع خرابی رگولاتور های تبدیل ولتاژ روی مین میتواند معیوب شده باشد یا اینکه خازن های اطراف پردازنده اصلی معیوب شده باشند.

همچنین خرابی آی سی برنامه و …..میتواند باعث بوجود آمدن این ایراد باشد.زمانیکه همه ی موارد بالا بررسی شدند ولی ایراد تلویزیون پابرچا باشد معمولا پردازنده اصلی روی مین برد معیوب شده و در این مورد مین برد تلویزیون می بایست تعویض شود.

تعمیرات انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی تمام برندها از جمله سام ،تی سی ال، هایسنس ،ایکس ویژن،ال جی ،سامسونگ،سونی و تمام دستگاهای بانه ای و فاقد گارانتی در این مجموعه با نازلترین قیمت ها بهمراه ضمانت نامه کتبی انجام میشود.

همچنین تعمیر تلویزیون در تهرانسر و همچنین تعمیر تلویزیون در غرب تهران بدون ایاب ذهاب و با مشاوره رایگان انجام میشود.لازم به ذکر میباشد که یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه تعمیر بردهای الکترونیکی انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی میباشد تا تعویض آن.

تشخیص برد معیوب و تعمیر آن در حد امکان نیاز به دانش و مهارت کافی دارد در غیر این صورت تعویض کامل برد الکترونیکی کار پیچیده ای بحساب نمی آید.همچنین تعمیر برد مین یا تعمیر برد پاور تلویزیون نسبت به تعویض برد مین و یا پاور مقرون به صرفه تر است.

لازم به ذکر است که استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان هماره در دستور کار مرکز تعمیر تلویزیون تی وی بهرامی سرویس قرار دارد.

شما مصرف کننده عزیز می توانید با آسودگی خاطر تعمیر تلویزیون خود را به این مرکز محول کنید.

در نهایت از شما عزیزان ممنونیم بابت کامنت ها تون ما سوالات شما را در اسرع وقت و با حوصله در بخش دیدگاه ها در همین صفحه جوابگو هستیم .

سپاسگذار از حمایت شما

مدیریت مرکز تی وی بهرامی سرویس مهندس محمد بهرامی 

امتیاز دهی به ویدئو
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدئو های اخیر

در صورت خرابی دستگاه تلویزیونتان از مشاوره رایگان ما بهره ببرید
مشاوره رایگان
jQuery(function($){ $("link#elementor-post-5-css").remove(); })