09125830821

پشتیبانی24/7

خاموش و روشن شدن خود به خود یا ری استارت شدن مداوم تلویزیون(رفع عیب تعمیر برد مین یا مین برد)

روشن خاموش شدن و یا ری استارت شدن تلویزیون در بیشتر موارد مربوط به خرابی برد مین یا همان مین برد میباشد.بطور کلی به دلیل حساسیت و پیچیدگی برد اصلی هزینه ایراد یابی ،تعمیر و یا تعویض مین برد نسبت به تعمیر یا تعویض برد تغذیه یا برد تیکان بیشتر میباشد و همچنین در تمامی موارد هزینه تعمیر مین برد تلویزیون از هزینه تعویض آن کمتر میباشد .

همانطور که قبلا هم گفته شده است در این مجموعه تعمیر برد الکترونیکی تلویزیون به تعویض آن ارجعیت دارد.زمانی که چیپ اصلی روی مین برد به دلیل معیوب بودن آی سی فلش (آی سی برنامه) قادر به خواندن دیتا و اطلاعات از روی آی سی فلش نمیباشد این ایراد روی تلویزیون ظاهر میشود.لازم به ذکر میباشد آی سی فلش (ناند فلش)مانند ویندوز تلویزیون میباشد که پردازش اطلاعاتی مانند منوی تلویزیون ،ذخیره کانال های کانال یابی شده و…را بعهده دارد. اگر با تعویض آی سی فلش مین برد، ایراد گفته شده رفع عیب نگردد ایراد میتواند مربوط به قسمت های دیگه ای از مین برد یا خرابی سی پی یو اصلی باشد که متاسفانه زمانیکه سی پی یو اصلی مین برد معیوب میشود برد اصلی دیگر قابل تعمیر نمیباشد و می بایست اقدام به تعویض آن نمود.

همانطور که در ویدئو عیب یابی وشن خاموش شدن و یا ری استارت شدن تلویزیون ملاحظه کردید مین برد تلویزیون ال جی معیوب شده بود که با تشخیص صحیح و همچنین استفاده از قطعه اورجینال ایراد تلویزیون ال ای دی ال جی برطرف گردید.

لازم به ذکر است که استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان هماره در دستور کار مرکز تعمیر تلویزیون تی وی بهرامی سرویس قرار دارد.

شما مصرف کننده عزیز می توانید با آسودگی خاطر تعمیر تلویزیون خود را به این مرکز محول کنید.

در نهایت از شما عزیزان ممنونیم بابت کامنت ها تون ما سوالات شما را در اسرع وقت و با حوصله در بخش دیدگاه ها در همین صفحه جوابگو هستیم .

سپاسگذار از حمایت شما

مدیریت مرکز تی وی بهرامی سرویس مهندس محمد بهرامی 

امتیاز دهی به ویدئو
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدئو های اخیر

در صورت خرابی دستگاه تلویزیونتان از مشاوره رایگان ما بهره ببرید
مشاوره رایگان
jQuery(function($){ $("link#elementor-post-5-css").remove(); })