09125830821

پشتیبانی24/7

تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران

فهرست مطالب

تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران : یکی از خدمات مهم و اساسی برای افرادی است که با مشکلات فنی تلویزیون‌های سونی خود مواجه هستند. در این منطقه، تعداد زیادی تعمیر کار هستند که به تعمیر تلویزیون‌های مختلف می‌پردازند. این تعمیرات شامل اصلاح مشکلات تصویر و صدا، تعویض قطعات آسیب دیده، تعویض تیکان (t-con) ، تعمیر و تعویض بک لایت و به روزرسانی نرم‌افزار تلویزیون می‌شود. با وجود این امکانات، مردم غرب تهران می‌توانند با اطمینان به تعمیر تلویزیون‌ سونی خود بپردازند و لذت بردن از تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود را ادامه دهند.

تعمیر تلویزیون خود را به کجا و چه کسی بسپاریم؟

تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران را به افرادی بسپارید که دارای کارگاه و مدارک فنی معتبر هستند. این اقدام اطمینان می‌دهد که تعمیرات با دقت و تخصص انجام می‌شود و قطعات اصلی استفاده می‌شود. همچنین، کارشناس دارای مدارک فنی می‌توانند بهترین راهکارهای مشکلات تلویزیون را ارائه دهند و از لحاظ تخصصی به مشکلات پیچیده‌تر نیز پاسخ دهند. این امور باعث می‌شود که تلویزیون ال‌جی شما با کیفیت بهتری تعمیر شده و عمر مفید آن افزایش یابد.کارگاه تی وی بهرامی سرویس این مهم را برای شما در غرب تهران مرتفع میکند.

آیا الزاما بایستی تعمیر تلویزیون خود را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران را بسپاریم ؟

در جواب باید گفت خیر الزامی نیست ابتدای مقاله توضیح دادیم مهم ترین مسئله داشتن کارگاه و تخصص آکادمیک و تجربه کاریست که خوشبختانه تعمیرات تلویزیون تی وی بهرامی سرویس دارای این فاکتور های مهم می باشد. در ادامه توضیح خواهیم داد که شما با مراجعه به ما با هزینه های کمتری مواجه خواهید شد.

مشکلات فنی رایج تلویزیون های سونی (SONY)

در صفحه تعمیرات تلویزیون سونی در این باره به تفصیل توضیح داده شده است.

  • خرابی بک لایت تلویزیون سونی
  • خرابی برد پاور تلویزیون سونی
  • خرابی برد تیکان تلویزیون سونی
  • خرابی صفحاه نمایش تلویزیون سونی
  • خرابی ورودی HDMI تلویزیون سونی
  • خرابی مین برد یا برد مین تلویزیون سونی

چه مدل های تلویزیون سونی را ما تعمیر میکنیم؟

تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران که توسط تی وی بهرامی سرویس  اداره می‌شود تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. یعنی تعمیرات تلویزیون سونی تعمیرگاه تهران تی وی بهرامی  وظیفه دارد همه نوع مدل در همه ابعاد تلویزیون برند سونی را تعمیر کند. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تعمیرگاه های تعمیر تلویزیون سونی ما تنها با یک تماس شما تعمیرکار یا سرویسکار را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کنند و تعمیرات تلویزیون سونی تهران در محل انجام می‌دهند.

  • تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی براویا مدل KLV-40EX500 40 اینچ
  • تعمیرتلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-65X8500E سایز 65 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی براویا مدل KD-55X8500C 55 اینچ
  • تعمیرتلویزیون ال سی دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KDL-46EX520 46 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KD-75X8500C 75 اینچ
  • تعمیر تلویزیون سونی ال ای دی براویا مدل KDL-32R300C سایز 32 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا مدل KD-55X7000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا KD-49X7000E سایز 49 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی سونی KD-79X9000B سایز 79 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی وگا KD-55X9300D
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا 55X8000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی KD-65X9000F سایز 65 اینچ

آیا تی وی بهرامی سرویس در تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران در تهرانسر نیز فعالیت می کند؟

بله، تعمیرگاه تلویزیون سونی یعنی تی وی بهرامی سرویس به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی در تهرانسر نیزفعالیت رسمی دارد.و شعبه اصلی آن در تهرانسر واقع شده است

قیمت تعویض پنل تلویزیون سونی چقدر است؟

سوالی که هموار مصرف کنند های تلویزیون سونی در اولین وهله می پرسد: هزینه تعویض پنل تلویزیون سونی چقدر است؟ باید گفت: کاربر عزیز تا قبل از بررسی و عیب یابی کامل دستگاه معیوب شما نمی توان در مورد قیمت تعویض پنل تلویزیون سونی نظر قطعی داد. پس لطفا با شماره 09128530821 تماس بگیرید تا متخصص مهندس بهرامی جهت پاسخویی راهنمای شما باشند.

آیا تعمیرات تلویزیون سونی در غر ب تهران در منزل انجام می شود؟

بله؛ تعمیرات تلویزیون سونی تهران در منزل توسط مرکز تعمیرات تلویزیون تی وی بهرامی سرویس انجام و تعمیرکار متخصص سونی به محل اعزام می گردد. برای درخواست با شماره 09128530821 تماس بگیرید.

علت پرش تلویزیون سونی؟

گر سمت پرش به سمت بالا باشد، علت آن کم شدن فرکانس عمودی است. اما پرش و بریدگی تصویر به سمت پایین به این معناست که فرکانس عمودی افزایش پیدا کرده است. البته که مهم ترین دلیل پرش در تصویر تلویزیون ها ناشی از خرابی بک لایت، پنل و مین برد است. در صورت ادامه پرش تصویر برای تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران با شماره 09128530821 تماس بگیرید.

علت روشن نشدن تلویزیون سونی؟

برای رفع روشن نشدن تلویزیون، اول باید مین برد را مورد بررسی قرار داد. چون در بیشتر مواقع ایراد از مین برد است. برای بررسی کامل دستگاه و تعمیرات تلویزیون سونی تهران با شماره

علت روشن نشدن تلویزیون سونی؟

برای رفع روشن نشدن تلویزیون، اول باید مین برد را مورد بررسی قرار داد. زیرا در اغلب موارد مشکل از مین برد است. برای بررسی کامل تلویزیون و تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران با شماره 09128530821 تماس بگیرید.

علت دیر روشن شدن تلویزیون سونی؟

علت این مشکل خرابی خازن ها و خرابی برد پاور می باشد. برای رفع مشکل دیر شدن تلویزیون سونی متخصصین تی وی بهرامی سرویس ابتدا برد پاور و خازن ها را تست می کنند. برای بررس کامل مشکل با شماره 09128530821 مهندس بهرامی متخصص برق قدرت و الکترونیک تماس بگیرید.

علت ایجاد خطوط یا نوار عمودی روی صفحه تلویزیون سونی چیست؟

اگر خط یا نوار در میان منوی OSD و همه ورودی های سیگنال ویدیویی دارای اثر یکسانی باشد ، به معنی خرابی پنل LCD تلویزیون است. در این موقع باید برای تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران با شماره 09128530821 درخواست متخصص تعمیر تلویزیون سونی کنید.

خدمات رسانی سریع به مشتری

خدمات رسانی سریع به مشتریان، یکی از اصول اصلی تی وی بهرامی سرویس است. ما به دقت به نیازهای مشتریان گوش می‌دهیم و تعمیرات تلویزیون‌هایشان را با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌دهیم. تیم ما آماده است تا در اسرع وقت به مشکلات تلویزیون شما پاسخ دهد و اطمینان حاصل کند که تجربه تماشای شما به سرعت بازگردانده شود. روش های تماس با ما

در باره ما بیشتر بدانید

۰۹۱۲۵۸۳۰۸۲۱ مهندس بهرامی

۰۲۱۴۴۵۹۷۵۱۲ کارگاه تخصصی تعمیرات تلویزیون تی وی بهرامی سرویس

رضایت مشتری

رضایت مشتری تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران برای ما در تی وی بهرامی سرویس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما به دنبال ایجاد تجربه‌ای عالی و مثال‌زننده برای مشتریان خود هستیم. این امر به وسیله ارائه خدمات با کیفیت بالا، تعمیرات دقیق و سریع، پاسخگویی به نیازهای فوری مشتریان، و بهبود مداوم فرآیندها و خدمات امکان‌پذیر می‌شود. مشتریان برای ما ارزشمندند و هدف ما این است که همیشه از خدمات ما راضی باشند و به ما اعتماد کنند.

مناطق تحت پوشش در غرب تهران

برای تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران، تی وی بهرامی سرویس پوشش گسترده‌ای ارائه می‌دهد و مناطق مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مناطق شامل مناطق مختلف شهری و حومه‌های غربی تهران می‌شوند، تیم ما آماده است تا در همه این مناطق به مشتریان خدمات تعمیر تلویزیون ال‌جی با کیفیت ارائه دهد و مشکلات آنها را به سرعت حل کند.در ذیل مناطق تحت پوش غرب تهران ذکر شده.

تهرانسر،پونک ،صادقیه، شهرک غرب،سعادت آباد،باغ فیض،طرشت،تهرانسر، چیتگر، شهرک گلستان،بیمه،بلوار فردوس،شهرک اکباتان، گیشا،شهران،کن،جنت آباد،آریاشهر،شهر زیبا، حصارک،کوهسار

امتیاز شما به این مطلب
5/5

دیدگاه خود را در مورد این پست بنویسید

jQuery(function($){ $("link#elementor-post-5-css").remove(); })